Apache - spostrzeżenie

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 16 Paź 2004, 12:59:45 CEST

Mateusz Kamiński <matipl w ds.pg.gda.pl> [16-10-2004 01:51]:
> Napisałem, że jest błąd, gdy usunie się NoExec, wtedy w errors/*.var
> pozwala includować pliki include/top.html bottom.html

Nie, napisałeś, że gdy usunie się NoExec nie ma błędu.  Cytat dokleiłem.
Pliki include/top.html są włączane przez "<!--#include virtual=...".  Ta
dyrektywa jest dostępna zarówno przy IncludesNoExec, jak i przy Includes.
NoExec blokuje tylko dyrektywę "<!--#exec ...".  Ta dyrektywa *nie jest*
używana w plikach error/* w Apache z dystrybucji.

Błąd masz gdzie indziej.

[...]
> ..ale problem pojawia się kolejny, gdy ktoś karze Apachowi interpretować
> pliki htm/html pod kątem kodu php ... Wtedy <?xml ... ?> (znajduje się
> w /errors/include/top.html) jest brane za kod PHP a nie prolog XMLa

> U siebie poprawiłem, może ktoś to poprawi dla innych w paczce...

Czy ktoś może potwierdzić, że to jest błąd?

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]