metisse - biurko w 3D

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 16 Paź 2004, 13:44:39 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 03:13:57AM +0200, The Undefined wrote:
> On Sat, Oct 16, 2004 at 02:32:35AM +0200, Przemysław Iskra wrote:
> nie zebym sie czepial, ale - czy te opisy nie moga byc takie same, czyli
> oba o takiej samej treści?
mogły by, ale powiedziałem że jeśli chodzi o moją znajomość polskiego to
nie mam się czym chwalić, postaram się

czyli:
cd fvwm-insitu
cd -
> to jest złe
> powoduje że jest to odpalane w subshellu, co daje tyle że... w momencie
> wystąpienia błędu w ac/am będzie on zignorowany i rpm "pójdzie" dalej.

> napewno w ten sposób? a nie odwrotnie?
> pozatym %{ix86} a nie ix86
chyba nie, ale mi tak działało a na odwrót nie, chyba to właśnie przez
to ix86, ale miałem zaćmę :P

> przydła by się jakaś możliwość konfiguracji przez użytkownika.. imho..
wiem, to jeszcze będę poprawiał, albo zrobię łatkę na metisse-start-fvwm
(co też jest scryptem) aby sam w razie potrzeby odpalał Xwnc

> nie brakuje tutaj categories? ;)
> oraz jakiegoś opisu, type.. itepe?
eee, wziąłem jako przykład enlightenment.desktop, ale chyba źle wybrałem

> a tej zmiany to nie rozumiem...
fvwm-insitu to jest pakiet w pakiecie, i chyba przez to tak jak było
wcześniej dawało:
/home/users/sparky/tmp/metisse-<ble>/home/users/sparky/tmp/metisse-<ble>/usr/man/man1/FvwmGtk.1

czyli były dwa DESTDIR, destdir gdzieś jest już doklejany, ale nie wiem
przez co

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  Kto ma w życiu pe-
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | cha oraz zmartwień