SOURCES: apache.init, apache.sysconfig - added HTTPD_CONF variable

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 16 Paź 2004, 15:32:12 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> [16-10-2004 15:23]:

Nie odpowiadaj nad cytatem.  Ałtlukowej luzerii można to wybaczyć, Ty
wymówki nie masz.

> O takich, że w przypadku skonfigurowania innej lokalizacji jest problem z
> upgrade, jak przyjdzie nam do głowy zmiana lokalizacji. Plik jest ruszony,
> będzie .rpmnew, etc...

> Może przesadzam, ale... lepiej to przemyśleć...

Co, gdzie, jaki rpmnew.  Jeśli konfiguruję tak, żeby apache brał
konfigurację z innego katalogu, to co mnie obchodzi, co się dzieje
z konfigami z pakietu?

> BTW - o jakim configu mówisz?

W którym miejscu?  Pytasz, jakiego konfiga dotyczy ta zmienna?
Domyślnie zawiera "/etc/httpd/httpd.conf".

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]