metisse - biurko w 3D

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 16 Paź 2004, 15:46:42 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 03:26:36PM +0200, The Undefined wrote:
> najwyzej ktos poprawi ;)
chyba już poprawiłem, ale pewnie i tak będzie do poprawienia

> jak zadziala to predzej..
> cd -  nie jest "bashowe"?
może i jest, ale tak jest też w jakichś specach,
ale tu "cd .." wystarczy

> powinno byc ifarch %{ix86} jezeli juz
to już wiem, nie wiem dlaczego zdawało mi się że tak jak było może być

> mozna by wysledzic.. no ale jak chcesz ;)
w sumie tam powinno być MAN_mans = plik.1 i wszystko się samo ładnie
powinno zrobić, ale nie działa bo plik ten najpierw trzeba "zrobić"

ok, bawię się teraz w dodawanie do scryptu startowego aby sam w razie
porzeby potrafił sobie uruchomić Xwnc, jak skończę podeślę

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  Kto ma w życiu pe-
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | cha oraz zmartwień