Nptl na sparcu

Sob, 16 Paź 2004, 22:13:27 CEST

havner wrote:

> Ankry, masz maszyny 386 na ktorych dziala PLD i nie da sie obejsc bez

Na dzis nie mam.
Ale Cx 6x86 (ktore nie dzialaja na naszym 2.4) tez jeszcze miesiac temu nie
mialem...

> nich? Robic cos sztuka dla sztuki to lekka przesada imo. Zreszta to nie
> jest 95 rok, ze: "386, what a wonderful machine to waste". Przy obecnym
> rozmiarze glibcow, kernel'a linux na 386 to juz masochizm jest.

386 to jest nie tylko dla 386. To jest fallback dla roznych dziwnych
procesorow. Jesli ktos tu zareczy, ze pakiety skompilowane dla 486 (w tym
przede wszystkim kernel) dzialaja na wszyskich dziwnych procesorach
pozniejszych od rzeczywistych 386 (w tym rozne dziwne TI486, Transmety,
WinChipy), to wycofuje zastrzezenie. I chodzi tu przede wszystkim o kernel.

Aha, i rozumiem, ze w tej sytuacji kernel na 486 bedzie mial wlaczona
emulacje koprocesora ? (486SX jeszcze mam ;P)

  phone (48)(58) 347 14 61