dcc-dccd.spec

Sob, 16 Paź 2004, 22:22:30 CEST

... jest IMO totalnie skopany.

Primo:   zaklada usera bez ustalonego UID-a. Nie jest to aby proszenie sie o
         klopoty?
Secundo: usera tego zaklada z domyslna grupa (sic!) i domyslna powloka
         (rozumiem, ze wszysko jedno, czy bedzie to /bin/sh, /bin/false czy
         /usr/bin/passwd...)
Tertio:  Do pakietu naleza pliki w /srv (nie wiem co lepiej: wykomentowac
         cale %{cgidir}, czy "exit 1" w %preun do czasu az ktos poprawi).
         Przypomne: pakietowi nawet podczas _deinstalacji_ nie wolno nic z
         /srv wywalic.

Sam nie poprawie, bo nie mam zielonego pojecia do czego user jest potrzebny,
ani gdzie moga byc poustawiane sciezki do %{cgidir}...

Jesli ktos sie poczuwa do tego pakietu, to niech go poprawi, jesli nie, to
ja go wkrotce zepsuje jeszcze bardziej ;P

  phone (48)(58) 347 14 61