Apache - spostrzeżenie

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 17 Paź 2004, 13:35:34 CEST

On Sun, 2004-10-17 at 11:31 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Żeby w IE nie działało? Gdzieś ty takie rewelacje wyczytał?

/etc/mime.types i
http://www.w3.org/TR/2002/NOTE-xhtml-media-types-20020801/

> Czytałeś specyfikacje XHTML 1.0? Słyszałeś o "HTML compatibility mode"?

Nie wnikałem weń. Faktycznie, text/html jest dopuszczalny.

> A w wątku nikt nie pisał, że to HTML. Była tylko podana nazwa pliku
> z rozszerzeniem ".html".

A ja nie skojarzyłem, że top.html to może być XHTML. Zwracam honor, EOT.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |