Nptl na sparcu

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 17 Paź 2004, 14:56:13 CEST

On Sun, Oct 17, 2004 at 02:51:33PM +0200, The Undefined wrote:

> super :)
> tak wogóle odnosnie przyszlosci - w ktora strone pojdzie?
> co bedzie planowane w 2.1?
> tylko "minor" releases pakietów, gcc, glibc, czy np także przejście na
> gcc 3.4?

Jeszcze nie wiem. Zastanawialem sie nad tym, ale po pierwsze nie wiem
czy to nie pociagnie za soba zbyt duzych problemow, to raz. Dwa czesc
ludzi moze sie temu sprzeciwiac.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org