[OT] Re: OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 17 Paź 2004, 21:08:31 CEST

On Sun, 17 Oct 2004 21:04:13 +0200
Piotr Szymanski <djurban w pld-dc.org> wrote:

> Hi,
> Łukasz Jernaś (Sunday 17 of October 2004 21:02):
> Zamiast stowarzyszenia wygodniej bedzie przelewy od razu developerom
> na konta.

Tja i developer będzie z każdym umowę zlecenie/o dzieło podpisywał? :)
No, chyba że na lewo, jednakże to nic takiemu deviloperowi nie da.
Stowarzyszenie ma swoje zalety (np. jest ktoś kto posiada trademarki, co
wbrew pozorom jest przydatne, sam miałem sytuację, że jeden z
developerów dość znanego projektu OS zagroził nasłaniem adwokata na mnie
:P )

--
Łukasz Jernaś
http://www.nadzieja.ha.pl/ - każda pomoc jest potrzebna...