kde/kadu/qt w AC

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 17 Paź 2004, 21:56:43 CEST

On Sun, 17 Oct 2004, Piotr Szymanski wrote:
> Odpal z konsoli kicker i zobacz czemu nie dziala, pewnie masz 'causus
> jack_a' czyli nie usuniete jakies .la/.so z KDE z Ra.

kdebase-kwin_plugin

Chyba trzeba jakieś obsolete na to dać...

Poza tym - rpm faktycznie zostawia od cholery śmieci... Czy ktoś wie
dlaczego tak jest? Pozostawało mi wiele MB starych bibliotek, starych
plików...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost