OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 18 Paź 2004, 10:55:30 CEST

On Sun, 17 Oct 2004, Roman Werpachowski wrote:

> Czy zainteresowanie PLD w kraju osiągnęło już taki poziom, żeby realne
> było powołanie przez zainteresowane instytucje Fundacji PLD, która
> zatrudniłaby na etacie dewelopera przynajmniej jedną osobę, tak aby
> mogła ona pracować 8h dziennie nad rozwojem PLD?

Nie zastanawiałem się nad tym, ale możesz mieć rację.

Bardziej mi chodziło o ludzi, którzy będą mieli konkretne zadania. Jakaś
firma potrzebuje czegoś-tam. Albo też studenci, którzy mają dużo czasu i
dużo zapału :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost