OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 18 Paź 2004, 16:28:27 CEST

On Mon, 18 Oct 2004, Roman Werpachowski wrote:
> Z własnych doświadczeń wiem, że studencki zapał często słomą zalatuje
> ;-)

Słomą będzie zalatywał u 19/20, ale:
- studenci mają czas :))
- mają dostęp do internetu
- mają zapał (tu bywa różnie)
- mają chęć "zmienić świat".
- dostęp do sprzętu, często bardzo egzotycznego

i taki 1/20, który będzie miał normalny zapał to dobra rzecz.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost