OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 19 Paź 2004, 00:43:24 CEST

On Mon, Oct 18, 2004 at 09:34:03PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Akurat werbunek studentów to nie jest głupi pomysł.
hm.. a masz jakies konkretne pomysly? ;)
mam u siebie troche studentow chetnych na 'kolko linuksa'. Mysle czy by
nie zrobic przy tej okazji czegos dla pld.. tylko.. nie wiem co ;)
(wymagany niski poziom zlinuksowienia, w wiekszosci brak znajomosci
jakichkolwiek jezykow programowania, ac/am, czegokolwiek odrobinke
bardziej zaawansowanego...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała