glibc dla Ac

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 20 Paź 2004, 22:32:45 CEST

Hi,
havner (Wednesday 20 of October 2004 22:06):
> Nie daje rady sledzic wszystkich commitow i jesli jako ten RM mam dbac o
> wszystko to cos sie komus chyba cos niezle popierdolilo...
Nikt nie mowi zebys sledzil wszystkie commity, ale glibca moglbys pilnowac,
przeciez arekm (ani inny developer) nie jest od tego zeby decydowac kora
rewizja glibca ma byc na ac-branch.
Wrzuci na ac-branch nie te rewizje co trzeba i bedzie potem dostawal
opierdziel od wszystkich po kolei.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org