Zasady w PLD ( było: glibc dla Ac)

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 21 Paź 2004, 06:32:06 CEST

On Thu, 21 Oct 2004 01:07:11 +0200 (CEST), you wrote:

>O, o. Tyle, ze w PLD mamy deweloperow, a pisarzy nam brakuje ... :(

"Miałem sen..." :)
Można się zastanowić nad wprowadzeniem jakichś mechanizmów wymiany
informacji za pomocą jakiegoś group ware? Może opengroupware i jego
moduły: project Task i Todo list? :)

Bo doświadczenie mi mówi, że wszelkie dokumenty do czytania w CVS są w
90% zlewane - a tak może dojdzemy do 50% wskaźnika zlewania? ;)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team