raac-converter: ra2ac - new FTP URL style in SOURCE_HREF - fixed q...

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Czw, 21 Paź 2004, 12:45:53 CEST

Dnia czwartek, 21 października 2004 11:24, Łukasz Jernaś napisał:

> Nie ma sprawy - oczywiście, jeśli zaofiarujesz się pojechać na drugi
> koniec Polski, gdy maszynki nie wstaną ;>

Nie wstaną, ra2ac nie jest taki mądry i nie robie generate-modprobe.conf.
A skrypt domyslnie rebootuje sie po stage1 i dupa.
Przynajmniej mnie nie wstała siec po reboocie, dobrze ze mialem na "boku"
wlasne bzImage z wkompilowanym na stałe sterownikiem do karty sieciowej.
wg. mnie ra2ac do poprawki. sprzeciwy ? blues ? yoshi ?

--
Krzysztof Taraszka                                   (dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/