service start

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 21 Paź 2004, 13:29:36 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 22:42:46 +0200, Tomasz Pala wrote:

> W tej chwili to proponuję wywalić 'DONE' i wpisać w to miejsce 'HGW',
> przynajmniej nie będzie wprowadzało w błąd.

Widzę, że nie ma sprzeciwów. Czyli mogę zmieniać? Bo ja to piszę
poważnie: nie mam ochoty po każdym upgrade sprawdzać, czy proces
rzeczywiście działa, jeśli jest to zbędne (w przypadku programów nie
dotkniętych tą wadą). Należy rozróżnić te, których DONE oznacza, że
wszystko w porządku, od tych, których DONE należy zweryfikować.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/