service start

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 21 Paź 2004, 14:17:58 CEST

On Thu, Oct 21, 2004 at 13:45:02 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Co znaczy "w porządku"?

Uruchomił się i zaczął normalną pracę.

> Skąd wiadomo, że nie przestanie działać po
> 5 sekundach od uruchomienia demona?

service start oznacza samo uruchamianie i status ma mówić, czy właśnie
URUCHAMIANIE się powiodło. Jeśli program się wyłoży w trakcie działania,
to już nas nie interesuje (bo skrypty nie czuwają).
To, co mam na myśli, to zupełne NIE URUCHAMIANIE się usługi, co nie jest
łapane przez skrypty ze względu na fork() w samym kodzie i brak
powiadamiania przez exit code parenta.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/