kdevelop do 3.1.1

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Pią, 22 Paź 2004, 17:44:57 CEST

On Friday 22 October 2004 17:26, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
>
> Łukasz Michalski (Friday 22 of October 2004 17:18):
>
> Bym musiał sie temu przyjrzec. Najlepiej zbuduj kdevelop z rpmbuild -bb
> -debug (albo --debug)  bo inaczej rpm stripnie i tak te symbole ktore
> zbudowales z --enable-debug=full.

Budowałem kdevelop 3.0.95 ze źródeł z ostatniego CVS. Raport wysłany do KDE
pokazuje stack trace troszkę wcześniejszej wersji. Problem wciąż jest i jest
max upierdliwy - przycisk "stop build" w kdevelop wykańcza całe X'y.

Teraz będę instalował PLD AC na maszynie bez karty nvidia i zobaczę czy ten
problem dalej występuje.

pzdr,
Łukasz