Notice from Flyspray - The bug killer!

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 22 Paź 2004, 22:03:59 CEST

On Fri, Oct 22, 2004 at 04:39:54PM +0200, Łukasz Michalski wrote:
> Próbuję założyć konto w FlySpray, ale nie chce przyjąć confirmation code
> (odebrany mailem).

Dziwne, przed chwilą sprawdziłem i udało mi się założyć konto "test2"
bez takiego problemu.

> Dwa razy już próbowałem i dwa razy jest to samo: incorrect code - go back.
>
> Kod przeklejany z maila.
>
> Sugestie?

Prześlij ten kod, albo całego tego majla na btsadmin w pld-linux.org (albo
bezpośrednio do mnie) zobaczę co się stało, że nie działa.
Może wygenerował się kod ze znaczkami, które jakoś specjalnie zostały
potraktowane przez program pocztowy, albo coś innego po drodze.

Pozdrowenia,
	Jacek