Fwd: Uaktualnienie Ion-a

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 23 Paź 2004, 10:02:29 CEST

Trochę mi się %{__make} install nie podoba, dlatego pcham to tutaj.

----------  Przekazana wiadomość  ----------

Subject: Uaktualnienie Ion-a
Date: piątek, 22 października 2004 22:12
From: Krzysztof Kotlenga <pocek w post.pl>
To: jack w jack.eu.org

Siema!

Podłubałem trochę w tym ustrojstwie. Twoim zadaniem jest to przejrzeć,
commitnąć i sprawić żeby szybciutko znalazło się na
ftp://bleble/ac/PLD/i586/PLD/RPMS/ :-)

Proponowany ChangeLog:
- updated
- removed old patches
- changed URL to preferred one
- changed license
- BRs added
[...]

Dyskusyjna jest nazwa/wersja, bo autor stosuje nazewnictwo ion-2-<data>.
Nie jest to żaden devil-snapshot, tylko regularne wydanie, a 2 to
,,generacja''. Krótkie opisy zmieniłem troszkę, bo... wyobraź sobie
menadżer pakietów, który wyświetla coś takiego:

 Ion (Ion - an X11 window manager)
             ^^^^^^
             zbędne

Oczywiście przetestowałem - działa zacnie.

Proszę, abyś zdziałał to dość szybko, bo będę Cię męczył ;-)

--
   What color is a chameleon on a mirror?

Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/