enlightenment, up do 0.16.7.1

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 23 Paź 2004, 16:41:30 CEST

On Sat, Oct 23, 2004 at 02:28:26PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Znalazlem chwile, wiec wlasnie przegladam.
>

> enlightenment.spec.patch:
> [...]
> +BuildRequires: XFree86
>
> To mi sie nie podoba. Co dokladnie i do czego jest potrzebne? Same -libs nie
> wystarcza ?
mi też, po co się dalej bawić w to BR: XFree86*, może lepiej X11 :D

a na serio to też się zdziwiłem, ale jest to potrzebne a nic tego nie
zaznacza, tylko nie pamiętam co jest potrzebne z tego pakietu ale prawie
na pewno jest to coś trywialnego, jakieś obrazki ?
w przykładowym specu też jest podany ten pakiet

oczywiście devel też tymagane ale jest już przez coś zaznaczone

P.S. thx, wreszcie komuś się chciało :D

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  Kto ma w życiu pe-
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | cha oraz zmartwień