ChangeLogi w cvsie

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 24 Paź 2004, 18:34:56 CEST

On Sun, Oct 24, 2004 at 06:16:33PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> Ewentualnie zostaje svn

Twoje rozumowanie podąża w dobrym kierunku ;-)

> modlitwa, że tam to coś generujące ChangeLogi działa jakoś lepiej
> (zakładając, że w ogóle istnieje). Ktoś umiejętny/wiedzący mógłby to
> poprawić/powiedzieć jak to jest w svnie?

W subversion podobno ChangeLogiem jest to co wypluwa "svn log".
Rzeczywiście jest tam wszystko co być powinno, ale formatowanie inne.
Może Tobie akurat będzie odpowiedać. Jeżeli nie, to "svn log" umie też
wypluwać changelog w postaci XMLa, którego już można sobie zmienić na
cokolwiek (ale w szybkim googlaniu nie znalazłem gotowca do zrobienia
"normalnego" ChangeLoga z tego).

Możliwe też, że w naszym PLDowym repo SVN już coś do tego mamy, ale ja
o tym nie wiem :-)

Pozdrowienia,
	Jacek