pytanie o -r RA-branch

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 24 Paź 2004, 19:40:09 CEST

On Sun, 24 Oct 2004, The Undefined wrote:

> to nie było już jakoś załatane gdzieś którymś patchem?
> (nie wiem, w tej chwili na 2.2 mam już tylko dwie maszynki gdzie
> fixami się nie przejmuję...)

moze i bylo nie ogladalem roznicy miedzy nasza poprawka a poprawka z
2.2.27-pre2, zabieram sie do tego.

> nice...
> przyglądasz się też może przypadkiem kernel24.spec? ;)

tak :)

> dlaczego?
> nie masz potrzeby/ochoty upgradować?
> czy też 2.4 sprawia problemy?

poprostu nie trzeba, raz sie spazylem i tyle mi wystarczylo. Generalnie
2.2 pracuja jako serwery plikow, poczty, PROXY i inne takie tam maszyny.
te ktore sa wystawione w "swiat" sa upgradowane, no a te ktore sa gdzies w
biurach bez stalego podlaczenia to sa upgradowane raz na jakis czas jak
juz jestem przy maszynie.

Czasami mnie korci na przebudowanie z HEAD kernel24.spec bez Opts i
sprawdzic czy sie sprawdzi. w miejscach gdzie jest 2.4 i multirouting +
qos kernel24.spec sie sprawdza.

---
Krzysztof Taraszka			(dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/
http://dzimi.jogger.pl/