SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Nie, 24 Paź 2004, 23:10:04 CEST

Dnia 24-10-2004, nie o godzinie 23:01 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):
> Przy okazji to by się przydało ujednolicić.
> "developer", "deweloper", czy w ogóle unikać (na rzecz "programista"
> czy podobnych, zależnie od kontekstu)
I podobny problem jest z wieloma rzeczami, np. "Pythonie" czy
"Python-ie"? Albo "PHPowy" czy "PHP-owy"? Nie jestem orłem z polskiego,
ale może któraś z tych form jest niepoprawna i nie powinna być używana?
W repo jest tak samo dużo obu tych form.

--
|---------- Kamil 'paladine' Kosiński ----------|