SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 24 Paź 2004, 23:18:57 CEST

On Sun, Oct 24, 2004 at 11:10:04PM +0200, Kamil Kosiński wrote:
> I podobny problem jest z wieloma rzeczami, np. "Pythonie" czy
> "Python-ie"? Albo "PHPowy" czy "PHP-owy"? Nie jestem orłem z polskiego,
> ale może któraś z tych form jest niepoprawna i nie powinna być używana?
> W repo jest tak samo dużo obu tych form.

Na pewno "Pythonie", bez kreski. "Python" nie jest skrótowcem.
Raczej "PHP-owy" - to (oryginalnie przynajmniej) skrót, który nie
przyjął się jako "normalne" słowo (i przy tej pisowni nie przyjmie;
chyba że "pehapowy" - ale taka forma się dotychczas nie przyjęła).