SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Pon, 25 Paź 2004, 00:28:53 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Brak polskiego terminu (SJP), a także wnioski z lektury
> http://www.serwistlumacza.com/texts/oxford.html.

Zatem mozesz miec racje. Chociaz sadze, ze jesli nie pojawi sie jakis polski
odpowiednik, to to slowo ulegnie szybkiej makaronizacji (jak np. drajwer).

> Skoro esperanto i asembler pisze się małą, to dlaczego python wielką?

esperanto to inna para kaloszy, a asemblera nie uwazalbym za jezyk, raczej
rodzine jezykow.

Dlaczego pisza Fortran, Pascal, Perl, C, C++, a nie fortran, pascal, perl,
c, c++ - nie wiem. Python - tez w literaturze spotkalem.
Jesli masz podstawy twierdzic, ze to niepoprawne, to sie nimi podziel.

  phone (48)(58) 347 14 61