SPECS: racer.spec, raggle.spec, razorback.spec, rdiff-backup.spec, ...

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Wto, 26 Paź 2004, 07:46:52 CEST

Dnia 26-10-2004, wto o godzinie 00:05 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):
> On Sun, Oct 24, 2004 at 11:10:19PM +0000, paladine wrote:
>
> [...]
> [...]
>
> To jeszcze jedno ujednolicenie: GTK czy GTK+? :)
Wrrr. Przeoczyłem. Dzisiaj jeszcze trochę popoprawiam. Został jeszcze
"perl", pewnie "python", trochę "unixów" i tego typu rzeczy.

--
|---------- Kamil 'paladine' Kosiński ----------|