SPECS (DEVEL): lms.spec - up to 1.5.1, rel. 0.1 - pinger patch out...

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Wto, 26 Paź 2004, 22:51:44 CEST

[26 październik, 2004] adam nowotny napisał:

>proponuje cofnac, lmsd jest bardziej intuicyjne

Demon nazywa się almsd, wszędzie poza miejscami które musiałem poprawić
tak byl nazywany - podpakiet, binarki, nawet lockfile w pliku init.
Usunąłem dualizm. IMHO we własciwą stronę (bo demon nazywa się almsd,
prawda?).

--