lms.spec

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Wto, 26 Paź 2004, 22:56:39 CEST

[26 październik, 2004] Marcin Doliński napisał:

>Tak, ale nie działa ;-) Warto by przejrzeć i poprawić. Np. katalog templates

1.3.x a teraz 1.5.x (właśnie zrobiłem upgrade do 1.5.1-0.5) u mnie
działa. 1.4 ze speca z HEAD nie oglądałem.

>trafia nie tam, gdzie trzeba (o piętro za wysoko) i wybór daty przy edycji
>użytkownika jest niemożliwy. W 1.5 dalej to mamy?

To jest co innego. Babol o którym ciągle zapominam (bo z lenistwa
naprawiam ręcznie). templates jest tam gdzie trzeba (chyba), po prostu
jakiś kawałek kalendarza jest w złym miejscu, albo coś było hardcoded,
już nie pamiętam. Zaraz spróbuję zerknąć.

--