ASCII art z kernela

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Śro, 27 Paź 2004, 10:07:35 CEST

On Wednesday 27 of October 2004 01:17, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A moze po prostu initrd to jest cos co nie ma zwyczaju dzialac na !x86 we
> wczesnym stadium rozwoju?
Tak jak pisze undefined, na 2.4 działa prawidłowo. IMO nie jest to problem
initrd, a samego kernela. Miałem już na tej maszynie działające (poniekąd)
2.6.6 i initrd działało. Wydaje mi się, że kernel zamiast odpalić linuxrc,
wyrzuca oopsa. Poniżej jest jeszcze zrzut. Może spróbuję jeszcze vaniliowego,
ale kompilacja na tej maszynie do lekki hardcore ;-)

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution