A co z /etc/mail ? [Było: Re: dokukmentacja "tylko dla root-a" ?]

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 27 Paź 2004, 15:37:17 CEST

Mniej wiecej Wed, Oct 27, 2004 at 02:47:51PM +0200, zainteresowany Mariusz Mazur rzekl:

> Zmieniać, zrobić porządek z /home/services i /srv i w ogóle ze wszystkim, z
> czym się da.

- Panie kierowniku co mam zrobić z tymi papierami zalegającymi moje
  biurko?
- Jak to co Kowalski - wyrzucać, wyrzucać! Robić kopie i wyrzucać!

BP, NMSP

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A