A co z /etc/mail ? [Było: Re: dokukmentacja "tylko dla root-a" ?]

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 27 Paź 2004, 18:54:50 CEST

Dnia środa, 27 października 2004 14:42, Jakub Bogusz napisał:
> $ rpm -qf /etc/mail
> postfix-2.1.4-1
> (inna rzecz, że nie jest to katalog standardowy dla postfiksa)

Jeszcze omta, sendmail, ssmtp i zmailer (wg poldka z ac + ready). Doliczyć
trzeba Twojego postfixa i mojego exima ;)

> coś jeszcze?

wg poldka (ac + ready), nie.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/