A co z /etc/mail ? [Było: Re: dokukment

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 27 Paź 2004, 19:05:02 CEST

Dnia środa, 27 października 2004 16:39, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> Jak to nie?
> poldek> search -f etc/mail
> Przeszukiwanie
> pakietów..........................................zrobione. 4
> package(s) found:
> postfix-2.1.4-1
> sendmail-8.13.1-2
> ssmtp-2.60.12-1
> zmailer-2.99.56-4

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -qf /etc/mail
plik /etc/mail nie należy do żadnego pakietu
[jack w pldworkstation jack]$ rpm -q omta
omta-0.51-11

[jack w pldmachine jack]$ rpm -qf /etc/mail
plik /etc/mail nie należy do żadnego pakietu
[jack w pldmachine jack]$ rpm -q exim
exim-4.43-1

> i tak jest.

Taki courier np nie dostarcza, bo ma własny /etc/courier

> A czy SpamAssassin potrzebuje zawartosci tego katalogu, gdy nie jest
> zainstalowany zaden MTA ?
> Jesli odpowiedzia na powyzsze pytanie jest: tak, to masz racje.

Czyli wychodzi, że SA i omta do poprawki, tak (nie sprawdzałem
*wszystkich* MTA) ?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/