fortunes-pl: dowcipy - problemy nowo?e?ców...

Leszek Krupiński leszek w wafel.com
Czw, 28 Paź 2004, 20:38:57 CEST

Witam

> Czemu nie do "dowcipy-niskopoziomowe"??? Wysokich lotów to humor nie
> jest.

Za wysokich nie, ale nie jest ani offensive language, ani
specjalnie niesmaczny. Jeśli ktoś uważa że powinien trafić do
niskopoziomowych, to proszę bardzo, IMO sensowny jest wyznacznik,
że jeśli ktokolwiek uważa, że powinno to trafić do
niskopoziomowych, to tak właśnie jest. Jak dla mnie nie jest
jakiś niecenzuralny i tyle.

Pozdrawiam
   Leon

--