fortunes-pl: dowcipy - problemy nowo?e?ców...

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 29 Paź 2004, 09:47:48 CEST

> nie jest smieszny....

haha, pewnie dlatego, że: *
a) ktoś tu nie ma poczucia humoru
b) komuś tu śmierdzą skarpetki
c) ktoś ma tu nie świeży oddech

* niepotrzebne skreślić

Osobiście mnie ten dowcip rozbawił i u mnie w pracy nie było osoby, która nie
powiedziałaby, że dowcip był "dobry" lub "niezły"... Cóż... może u nas są
ludzie z dziwnym poczuciem humoru, albo po prostu powinni nam zrobić pokoje z
drzwiami bez klamek... (hm... muszę to jeszcze przemyśleć :) )

pozdrówka,
pascalek

PS. wrzućcie "na luz" są ważniejsze sprawy niż dyskusje nad fortunkami...
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl