mirrory distfiles

Sob, 30 Paź 2004, 10:41:48 CEST

Jan Rekorajski wrote:

> Nie mam teraz czasu zeby sie rozpisywac wiec w skrocie - jak w specu
> zmienia sie Source-md5 (i ew. nie zmienia sie branch) to stary plik
> wylatuje do Attic.

Na taki automatyzm nie ma co liczyc:
- cvs jest niezalezny od distfiles
- za duzo sprawdzania, by uniknac ping-ponga (inne galazki, inne spece maga
  uzywac tego samego pliku).
Raczej regularna archiwizacja co jakis czas (tydzien? miesiac?) w trybie
wsadowym.

Pytanie, czy zostawiamy cos spoza wierzcholkow galazek? (I wtedy: co?)
Bo byly takie sugestie.

  phone (48)(58) 347 14 61