Dziwne zachowanie wlan0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 30 Paź 2004, 14:32:35 CEST

Artur Flinta napisał(a):
> Cześć!
>
> Postawiłem sobie łącze Wi-Fi na sterowniku acx100 (acx_pci) i w zasadzie
> wszystko działa, został mi tylko problem natury estetycznej:
[...]
> Wyłączanie interfejsu wlan0......................................  [ PROBLEMY
> ]
> ****  /sbin/dhcpcd: not running
[...]
> Dlaczego przy kładzeniu interfejsu wyskakują mi takie kwiatki z dhcpcd?
> Na zwykłej karcie ze skrętką nie ma tego problemu (też ustawiana via
> dhcp). Winne są rc-scripts czy dhcpcd? A może co innego?
W momencie, gdy przyznany przez serwer DHCP adres nie ma "okresu ważności", po
którym należy odświeżyć rządanie, klient dhcpcd nie jest potrzebny i umiera.
Dlatego masz taki efekt. Gdyby adres miał ustawiony czas wygaśnięcia, wtedy
tego by nie było. To jest normalne i nie trzeba się tym przejmować (też tak
mam w pracy, na skrętce, gdzie adresy są przyznawane Na stałe).

--
Łukasz Maśko                                 ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                    GG:                2441498