SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 30 Paź 2004, 16:37:09 CEST

On Sat, 30 Oct 2004, Bartosz Taudul wrote:
> Czytaj może to co jest wysyłane na listę, to będziesz wiedział.

Wybacz, niektórzy mają także inne życie niż czytanie list.
To się nazywa "życie prywatne" i "życie zawodowe", które powodują iż nie
można czytać 24h na dobę...
Napisałeś w nocy i oczekujesz, że będę w myślach ci czytał? Wybacz...

> Jeżeli będzie to zrobione dobrze, nie mam nic przeciwko żeby było. Tak
> jak jest teraz, być nie może.

Już widzę w czym problem... nie sądziłem, że to tak może zadziałać... :-/

Ok, poprawię to.

Wystarczyło pchnąć mi maila...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost