SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 30 Paź 2004, 16:39:06 CEST

On Sat, 30 Oct 2004, Tomasz Pala wrote:
> Bo to miejsce to KWARANTANNA!?

Wiesz... 720h to jest z grubsza licząc 30 dni... Jeżeli w tym czasie nikt
z tym nic nie zrobił to jest wybitnie mało prawdopodobne, że cokolwiek
zostanie z tym jeszcze zrobione...

> Zakomentowane.

Nie wydaje mi się... Patrz wyżej...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost