uaktualniony akregator.spec

Nie, 31 Paź 2004, 12:10:22 CET

mrokal wrote:

> owszem, buduje sie bez tego ale:
> "You're missing the Kontact header files, therefore
> the aKregator Kontact plugin cannot be compiled.
> If you want it, you should install kdepim first." z configure

Poza tym wynik budowania speca (linkowanie z bibliotekami) nie moze byc
zalezny od uzytego srodowiska. Inaczej nasze buildery mozna wywalic.

> dzieki za uwage, jak pisalem wczesniej to "pierwszy" spec...

Poprawne rozwiazanie bylo podane, jest inne.

> wyrzucilem, gdyz nie zauwazylem roznicy w dzialaniu programu z patch'em i bez

Bo to nie jest pacz poprawiajacy dzialanie _tego_ programu, a zapewniajacy
przwidlowe jego wspoldzialanie z reszta PLD i/lub zgodnosc ze specyfikacja
freedesktop.

  phone (48)(58) 347 14 61