fortunes-pl: debian.pl - a sprawa fortunek w PLD

Adam Nowotny domelu w toster.org
Nie, 31 Paź 2004, 17:06:03 CET

Dnia niedziela 31 październik 2004 17:30, Łukasz Gandecki napisał:

> No rozumiem że to był przykład, czyli nie zawijamy linii wogóle?

gdzie napisalem zeby nie zawijac? napisalem _jak_ zawijac

%
#pld
00:19 <@djurban> kloczek: posluchaj mnie teraz, przez czytanie twoim maili
                 zaczalem robic literowki i psiac niezrozumiale,

wlasnie tak; popatrz w inne pliki

Feb 09 13:47:54 <Kraju> Pheagator: jakie ja miałem piękne ideały. krzewić,
zachęcać, pomagać.

to jest zle

imho powinno byc wszedzie

--