php4 w ac (again)

pld@nius.waw.pl pld w nius.waw.pl
Nie, 31 Paź 2004, 18:56:43 CET

witam,
próbuje przygotować php4/5 tak jak w przepisie w wątku "php4 w ac" i wszystko
prawie dobrze, ale... kompiluje sie prawidłowo pakuje itp, nie mniej próba
załadowania jakiegokolwiek modułu daje takie coś:

PHP Warning:  Unknown(): Unable to load dynamic library '/usr/lib/php4/mysql.so'
- /usr/lib/php4/mysql.so: undefined symbol: empty_string in Unknown on line 0

niestety nie wiem jak szukać dalej rozwiązania; google jakoś wiele mi nie
powiedział - tylko raz ktos miał taki błąd (przy php3) ale nie było żadnych
konstruktywnych odpowiedzi..

poza tym po spachowaniu php4 coby reagował na x-httpd-php4/x-httpd-php4-source
już nie ma najmniejszych problemów z przypisaniem .php4 do mod_php4 itp, więc
jeśli by udało się rozwiązać problem ładowania modułów myślę że warto było by
to wpiścic do Ac.

pozdr,
Marcin

ps. mimo tego że qboosh wykazał jakiś czas temu że php4 nie potrzebuje libgcrypt
to nie chciał mi się skompilować bez niego - uparcie chce się linkować z
libgcrypt.la - jakieś pomysły?