Błędy a powiadamianie

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Nie, 31 Paź 2004, 23:46:27 CET

On Sun, Oct 31, 2004 at 09:05:28PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> + automat do wysyłania listy do BTS

Zastanawiam się gdzie to najlepiej zaimplementować?
poldek czy osobny pakiet czytający bazę rpm'a (IMHO to
drugie wydaje mi się lepsze bardziej niezależne od dystrybucji)?

> + lista maszyn jakie się posiada... z osobną listą pakietów dla każdej...
> ....itd, itd

Hmm, dlaczego tak ?? załóżmy że masz maszyny A,B,C. I odpowiednio pakiety:
A=a,b,c, B=b,d, C=a,c,f czyli tak naprawdę interesuje Cię iloczyn tych
zbiorów, czyli pakiety a,b,c,d,f, czy może się mylę?

IMHO wystarczy tylko do eksportera dodać opcję automatycznego usuwania
duplikatów i sprawa załatwiona. I tak do zamknięcia błędu niewiele
z tym zrobisz, a błędy krytyczne wymagające nadzwyczajnych akcji
zdarzają się stosunkowo rzadko.

Poza tym jak ktoś się opiekuje większą ilością maszyn to:
a) jest to niewielki procent użytkowników
b) konfiguracja maszyn jest b. podobna i/lub
c) ma inwertaryzację softu i tam IMHO jest miejsce na powiązanie
pakiet->maszyna. W BTS niepotrzebnie zaciemni to obraz.

W sumie wydaje mi się że na początek wystarczy eksport listy,
automatyczne usuwanie duplikatów, edycja listy. A powiadamianie
na razie od wszystkich zdarzeń (ew. niech ktoś bardziej obeznany
zaproponuje nierozbudowaną selekcję) i zobaczymy co wyjdzie w praniu :)

Nie chciałbym rozbudowywać zbyt mocno bo nam druga Bugzilla wyjdzie
i nikt nie będzie tego używał :)

Pozdrawiam
Tomek

--
[ Tomasz 'tomcio44' Jadowski  jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ Fingerprint: 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663