x11 a s3 ;)

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 1 Wrz 2004, 00:10:26 CEST

On Wed, Sep 01, 2004 at 12:00:13AM +0200, Zbyniu Krzystolik wrote:

> a co szkodzi, żeby do końca swych dni dzialały na starym oprogramowaniu?
> (_najwyżej_ na Ra)
do konca swoich dni? hehe... jak znam życie one doczekają aż thor będzie
muzealny...
pozatym - za mało oprogramowania dla ra, słabo wspierane, konieczność
security updatów, trzymanie jednolitego środowiska tam gdzie jest to
możliwe, tych samych wersji itepe... to dużo ułatwia sprawę.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała