[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 00:18:08 CEST

On Wed, 1 Sep 2004 00:12:25 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> [...]
>
> Teraz włączamy moduł "logic"...
> Jak zapewnisz , że przy rpm -e pakiet nie znikną z /srv żadne dane?
> (poza --justdb) ;)

To już jest sprawa braku możliwości technicznych a nie "nie, bo nie
można" (w domyśle - FHS zabrania, tak samo udowadniano mi w dawniejszych
dyskusjach)

> Ale to jest nawet zalecane, żeby _sobie_ na swoich maszynach wrzucać
> dane serwerów do /srv

Dla mnie EOT, bo z tym akurat problemu nie mam. I argumenty pozostałych
przeciwko /srv rozumiem...

--
DeeJay1