[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 1 Wrz 2004, 01:03:47 CEST

It seems like on Wednesday 01 of September 2004 00:15, The Undefined typed:

> ziew
> a jakieś argumenty?

1. Pokaż mi, gdzie zostało zdecydowane, że robione są przenosiny
z /home/services.
2. Twoje propozycje celu rzekomych przenosin z /home/services są conajmniej
chybione w większości przypadków.
3. To już któraś dyskusja w ostatnich dniach, w której mój embedded
flame-o-metter wskazuje przy Twoich postach zbyt wysoki wynik.

Zresztą, co ja Ci będę mówił. Przeczytaj sobie swoje posty i sam oceń.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.