x11 a s3 ;)

Śro, 1 Wrz 2004, 01:20:03 CEST

Zbyniu Krzystolik wrote:
> Ja tam nie wiem - wsadziłbym tam RH5.2 i niech się dzieje co chce :-P
> kiedy ostatnio widziałeś exploita na jajko 2.0? :-]

Ja widzialem natomiast na wersje ssh z tamtego okresu.
A najnowsze openssh sie raczej na tym systemie nie skompiluje...

> Co te maszyny robią?

Zgaduje:
- sluza do nauki programowania w C++ oparciu o gcc-3.x ?
- ludzie sie na nich ucza konfigurowania iptables ?
- sluza do zdalnego odpalania aplikacji opartych o GNOME-2 ?
;P

  phone (48)(58) 347 14 61