[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 1 Wrz 2004, 02:37:53 CEST

On Wed, Sep 01, 2004 at 02:15:32AM +0200, Michal Chruszcz wrote:

> Chyba nie... Gdyby havner coś takiego wymyślił, to napewno by to
> wprowadził ;-)
nie wiem, może by się wypowiedzieli? averne/havner? mmazur?

> Rzecz w tym, że nie chce żadnej decyzji, bo IMO obecny stan jest lepszy od
> tego, który chcesz wprowadzić.
czyli wolisz bałagan?
spoko, nikt Ci nie broni... ;)
zresztą - czy ja coś mówię że coś chcę? nic na siłę przecież nie robię.
co więcej - nic nie robie, tylko sobie ... ee..

> Już nie mówiąc o wszystkich niedogodnościach przy przechodzeniu z
> jednego rozwiązania na drugie.
a to się zgadza... dlatego chyba nikt tego nie forsuje na siłę...
ale przy nowych aplikacjach imho warto by to było robić "z głową".

> Tylko, że to jest trochę inna sprawa. Co innego takie `gotowce', w których
> się nie grzebie, a co innego Twoi klienci ze swoją radosną twórczością.
jacy klienci? o czym mówisz?
na radosną twórczość klientów, ich www itepe jest miejsce w /srv.

> Ja również jestem za. Ale zbaczasz z tematu :-)
jakiego? ;)

> Wiesz, słaby argument... Koszt wklepania dwóch klawiszy (<s> lub <u> i
> <tab>), to nie jest wiele.
wg mnie to może być w
/home/services/httpd/apache/apache-2/php/php-5/programs/webmails/...
mi to rybka. I tak u siebie zrobię po swojemu. Ale jest niezgodne z FHS ;)

> Ponieważ każda przeprowadzka danych obsługiwanych przez daemony niesie ze
czyli danych programów? no to chyba /var/lib jest dla nich właściwym
miejscem?

> sobą mnóstwo problemów i tyle samo niepotrzebnej pracy. A po to
> jest /home/services, żeby w nim trzymać takie pliki.
pokaż mi gdzie to pisze. w FHS nic nie widzę na ten temat ;)
co więcej, wg
http://www.pathname.com/fhs/pub/fhs-2.3.html#HOMEUSERHOMEDIRECTORIES
#v+
/home is a fairly standard concept, but it is clearly a site-specific
filesystem. [9] The setup will differ from host to host. Therefore, no
program should rely on this location.
#v-

nad którymi jest CDG
;)