x11 a s3 ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 03:16:33 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 01, 2004 at 02:59:36AM +0200, zainteresowany Andrzej Krzysztofowicz rzekl:

> Probowales _skompilowac_ gcc-3.x na RH5.2 ?

a po co?

> Probowales odpalic _zdalnego_ galeona, gedita albo chociaz gnome-terminal na
> RH5.2 ?
> Sprobuj.

hmm odpalałem środowiska xów z Solarisów i AIX-a na rh5.2, 6.x i Ra z czasów rh6,
i z dokładnością do kłopotów z mapowaniem klawiatury chodziły, to z Ac
nie odpalę? W czwartek może znajdę chwilę na test.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%